Lista towarzystw

Ubezpieczenia Generali

Historia Generali na polskim rynku ubezpieczeniowym

Grupa Generali, do której należy marka Generali, jest obecna na polskim rynku ubezpieczeń od ponad 185 lat. Aktualnie firma prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem czterech spółek:

  • Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.,

  • Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.,

  • Generali Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.,

  • Generali Finance Sp. z o.o.

Działalność Generali została wielokrotnie pozytywnie oceniona przez klientów, instytucje i urzędy. Ubezpieczyciel zdobył m.in. Order Finansowy Home & Market 2017 za oferowane ubezpieczenie mieszkaniowe, został też nagrodzony za najbardziej przyjazne portale sprzedażowe przez Obiektywne Forum Agentów. Z kolei Urząd Komisji Nadzoru Finansowego wyróżnił Generali za realizację projektu polubownego rozwiązywania sporów z klientami.

Generali umożliwia klientom wyliczenie składki za pośrednictwem kalkulatorów zamieszczonych na swojej firmowej stronie. Sprzedaż ubezpieczeń odbywa się zarówno kanałem online, jak i przez telefon.

Jakie polisy oferuje Generali?

W ofercie Generali znajdziesz ubezpieczenia komunikacyjne, podróżne i nieruchomości. Ubezpieczyciel proponuje również polisy na życie i zdrowie.

  1. Ubezpieczenia komunikacyjne

Firma Generali przygotowała dla właścicieli pojazdów kompleksową ofertę w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. Poza najpopularniejszymi polisami (OC, AC, NNW i Assistance), ubezpieczyciel proponuje również ubezpieczenie rzeczy osobistych (np. portfela, suma ubezpieczenia do 2 000 zł) i ubezpieczenie autoszyby (w ramach tej polisy ubezpieczyciel wymieni szybę w Twoim pojeździe, suma ubezpieczenia do 6 000 zł).

 Zarówno przez internet, jak i telefonicznie możesz zakupić:

  • Ubezpieczenie OC

Ubezpieczenie OC chroni posiadacza pojazdu przez odpowiedzialności finansową za wyrządzone szkody, a poszkodowanemu zapewnia wypłatę odszkodowania z OC sprawcy. Jeżeli zdecydujesz się na OC w Generali, w cenie otrzymasz Assistance standard, a także liczne zniżki u partnerów ubezpieczyciela, np. 10 proc. zniżki na przeglądy i naprawy w warsztatach rekomendowanych przez InterCars.

Od Generali, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, otrzymasz również Zieloną Kartę. Będzie Ci ona niezbędna, jeżeli planujesz wyjazd do kraju, który nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

  • Ubezpieczenie AC

Generali proponuje ubezpieczenie AC w formule all risk. Dzięki temu nie będziesz musiał się martwić, że nie otrzymasz odszkodowania, jeżeli dojdzie do nietypowej szkody. Przy zakupie polisy AC, będziesz mógł zdecydować, czy interesuje Cię:

– naprawa pojazdu w wybranym warsztacie,

– naprawa pojazdu w autoryzowanej stacji obsługi (ASO),

– wariant kosztorysowy – wówczas ubezpieczyciel wypłaci Ci środki na podstawie ekspertyzy sporządzonej przez rzeczoznawcę.

Analogicznie jak w przypadku ubezpieczenia OC, zakup polisy AC w Generali wiąże się z dodatkowymi bonusami.

  • Ubezpieczenie Assistance

Polisa Assistance zapewni Ci pomoc w razie awarii lub innego zdarzenia na drodze. Oferta Generali obejmuje kilka wariantów ubezpieczenia Assistance. Informacje o ochronie, jaką otrzymasz w ramach poszczególnych polis, znajdziesz poniżej.

Warianty ubezpieczenia Generali Assistance

 

Standard

Komfort/Komfort Plus

Lux

Zakres terytorialny

Polska

Polska, kraje europejskie

Polska, kraje europejskie

Suma ubezpieczenia

1 000 zł dla jego zdarzenia

5 000 zł dla jednego zdarzenia

20 000 zł dla jednego zdarzenia

Pomoc Informacyjna

Tak

Tak

Tak

Holowanie pojazdu

Do najbliższego warsztatu; na autostradzie do 1 000 zł

W wariancie Komfort – 100 km i 400 km w wariancie

Komfort Plus

Bez limitu kilometrów, na autostradzie do 2 000 zł

Pomoc tłumacza

Tak

Tak

Zakwaterowanie

Do 3 dób

Do 5 dób

Kierowca zastępczy

Tak

Tak

Pojazd zastępczy

Do 3 dni

W wariancie Komfort – po kradzieży i wypadku

W wariancie Komfort Plus dodatkowo po awarii

Do 10 dni

Usługi concierge

Tak

  • Ubezpieczenie NNW

Nieszczęśliwy wypadek może spowodować nie tylko szkody w mieniu, ale dużo poważniejsze szkody osobowe. Ubezpieczenie NNW zapewnia pomoc finansową w razie utraty zdrowia lub życia. W Generali zakupisz ubezpieczenie NNW z sumą ubezpieczenia do 100 000 zł. Ochroną ubezpieczeniową objęte są wszystkie zdarzenia, do których doszło na terenie Europy.

Jeżeli wydarzy się nieszczęśliwy wypadek, z NNW otrzymasz odszkodowanie niezależnie od tego, jaki pojazd prowadziłeś (swój, znajomego). Możesz też wybrać ubezpieczenie NNW, w ramach którego ubezpieczyciel wypłaci pieniądze nie tylko Tobie, ale również podróżującym z Tobą pasażerom. Po zakupie ubezpieczenia NNW otrzymasz również dostęp do programów rabatowych oferowanych przez Generali.

  1. Ubezpieczenie mieszkania lub domu

Generali obejmuje ochroną ubezpieczeniową domu (w tym domu w budowie) i mieszkania. W ramach wybranej polisy możesz zapewnić sobie:

  • ochronę w formule all risk,

  • wypłatę odszkodowania nawet w przypadku braku przeglądów instalacji,

  • ochronę nawet przy otwartych drzwiach czy oknach,

  • ochronę przed wandalizmem,

  • ochronę przed włamaniami i kradzieżą ruchomości.

Do ubezpieczenia mieszkania lub domu możesz dokupić polisy, dzięki którym zwiększysz swoje poczucie ubezpieczenia, np. ubezpieczenie OC w życiu prywatnym. Jeżeli masz dzieci, może przydać Ci się ochrona od szkód spowodowanych osobom trzecim w związku z użytkowaniem roweru lub hulajnogi.

  1. Ubezpieczenia podróżne

W ofercie Generali znajduje się cały wachlarz ubezpieczeń turystycznych – z pewnością znajdziesz polisę odpowiednią dla siebie, niezależnie od tego, czy zamierzasz wypoczywać za granicą, czy w kraju. Ubezpieczyciel oferuje też ubezpieczenia podróżne w związku z:

  • wyjazdem do Stanów Zjednoczonych,

  • wyjazdem do pracy,

  • uprawianiem na wakacjach sportów zimowych lub letnich.

Jeżeli często podróżujesz, powinieneś zainteresować się ubezpieczeniem podróżnym na cały rok. Ubezpieczenia oferowane przez Generali pokrywają koszty leczenia COVID-19.

Jak zgłosić szkodę pracownikom Generali?

Towarzystwo ubezpieczeń Generali przyjmuje informacje o szkodach na kilka sposobów. Informacje niezbędne do likwidacji szkody możesz przekazać:

  • telefonicznie, dzwoniąc pod numer 913 913 913 – infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 18,

  • wysyłając e-mail na adres szkody@generali.pl,

  • za pomocą Systemu obsługi spraw Generali – wystarczy, że wypełnisz formularz znajdujący się na stronie internetowej ubezpieczyciela.

Generali nie należy do systemu Bezpośredniej Likwidacji Szkód (BLS). Jeżeli korzystasz z ochrony udzielanej przez Generali, ale sprawca zdarzenia wykupił polisę w innej firmie ubezpieczeniowej, Generali Ci nie pomoże – musisz skontaktować się z ubezpieczycielem sprawcy.

Dane kontaktowe do firmy Generali

Jak porozmawiać z przedstawicielami ubezpieczyciela? Możesz to zrobić na kilka sposobów – jeżeli:

  • masz pytanie dotyczące produktów znajdujących się w ofercie Generali, połącz się z Centrum Klienta (913 913 913) – infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 17; możesz też wysłać e-mail na adres centrumklienta@generali.pl,

  • chcesz zakupić ubezpieczenie, zadzwoń pod numer 913 913 913 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8 do 20) lub napisz na adres direct@generali.pl.

Możesz też zamówić rozmowę, wypełniając krótki formularz zamieszczony na stronie internetowej ubezpieczyciela. Do dyspozycji użytkowników jest również czat.

Firma ubezpieczeniowa Generali posiada sieć placówek własnych i partnerskich. Aktualnie na terenie Polski działa ponad 150 punktów. Dane kontaktowe do wybranej placówki znajdziesz na stronie internetowej Generali.

Korespondencję w formie papierowej wyślij na adres:

Generali Polska

Budynek Marynarska Point

ul. Senatorska 18

00-082 Warszawa

Przeczytaj również

  • Monika Słupczyńska

Wszystko wskazuje na to, że motoryzacja, do której przyzwyczailiśmy się przez ponad 100 lat diametralnie zmieni swoje oblicze w najbliższym czasie. Silniki spalinowe odchodzą powoli do lamusa,...

  • Anna Buczkowska

Pierwszy samochód i jego zakup jest przełomowym momentem w życiu każdego kierowcy. Będziemy wracali do tej chwili przez wiele lat, więc warto wybrać dobre auto, do którego będziemy...

  • Zuzanna Jóźwiak

Naklejka rejestracyjna to element na szybie czołowej, do którego przyzwyczailiśmy się przez ponad 20 lat od kiedy zaczęły być obowiązkowe. Jednak od września tego roku wiele się zmieniło w...